דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על סוכנויות רכב 

מאת    [ 16/07/2013 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 2067 פעמים ]

שוק הרכב בישראל מאוד פופולארי מה שהביא למספר אופציות של רכישה או השכרה של רכבים. מצד אחד ישנם הרבה רכבים מכול מני סוגים בשוק מה שיוצר הרבה אופציות רכישה, אך מצד שני צריך לבחון כול אופציה קיימת בכדי לא ליפול בנושאים של איכות הרכב ומחירו. כחלק מאותן אפשרויות רבות ושיקולי מחיר שונים, אנשים רבים בוחרים לרכוש מיד שנייה דרך המגזר הפרטי שמפרסם בעיתונים, אתרי אינטרנט ועל הרכבים עצמם. הרבה פעמים צריך לתת אמון רב באדם שאנו לא מכירים ולכן תהליך הרכישה יכול להיות ארוך ומייגע. במאמר הבא נסביר כיצד סוכנות רכב יכולה לחסוך לנו תהליך מייגע וכסף רב וכן נציג את האפשרויות שרוב סוכנויות הרכב בארץ נותנות.

כאמור, לקנות רכב מיד שנייה יכול להיות עניין זול אבל לא תמיד נדע בדיוק מה אנחנו מקבלים, ושלא נדבר על התהליך המייגע הזה של החיפוש, המיקוח, הבדיקות החוזרות במוסכים והלחץ שנוצר מכול התהליך. שוק הרכבים מיד שנייה מוצף, יש מלא אופציות והרבה אנשים רוצים למכור את רכביהם ויהי מה. אותם אנשים לא באמת מתחשבים בצרכי הקונה הם פשוט רוצים לבצע מכירה מהירה ולהפטר מהרכב הנוכחי שלהם. בהרבה מקרים אנשים במצב זה פועלים מתוך פזיזות ומתפשרים על רכב ולעיתים אף ללא בדיקה אלא רק על סמך מסע השכנוע של המוכר.

סוכנות רכב מונעת את כול הסיטואציה הזו ואת כאב הראש המיותר הזה. בסוכנויות הרכב השונות ניתן לקנות רכבים במגוון אפשרויות רכישה ועם הבטחה והתחייבות לגבי הרכב אשר לא תקבלו ממוכרים במגזר הפרטי. ישנן מספר אופציות אשר רוב הסוכנויות מאפשרות:

 קניית רכב חדש

ניתן לקנות רכב חדש ממגוון יבואנים אשר עובדים בשיתוף פעולה עם סוכנויות הרכב השונות. בסוכנויות הרכב השונות ניתן לקבל הסדרי מימון שונים על רכבים חדשים ולחסוך בהוצאות שונות של אבזור והתקנות מסוימות. כמו כן, מקבלים כמובן את הרכב עם אחריות יבואן.

קנייה בליסינג פרטי

ניתן דרך הסוכנויות השונות לבצע רכישה של רכב חדש או רכב יד שנייה בהסדרי מימון. הסדרי המימון העיקריים מאפשרים תשלום סכום ראשוני ואת היתרה בתשלומים חודשיים לתוקפה מסוימת. בכך סוכנות הרכב למעשה עוזרת לקונה כאשר אין ברשותו את כול הסכום הכולל של הרכב לפי מחירון. בהמשך ישנה אפשרות לבצע עם אותו רכב טרייד אין באותה סוכנות או פשוט להשאיר את הרכב ברשות הקונה ובהמשך למכור אותו עצמאית.

קנייה בליסינג תפעולי

דרך רכישה המועדפות מאוד על חברות, בתי עסק עצמאיים וארגונים ובה למעשה קונים את הרכב ובנוסף קונים שירות אחזקה של הרכב. במקרים רבים השילוב הזה חוסך הרבה כסף לעומת רכישה ואחזקה עצמאית של הרכב. רוב סוכנויות הרכב מאפשרות את ההסדר הזה שבו הקונה משלם על השימוש והשירות סכום חודשי קבוע.

טרייד אין

ניתן לבצע החלפה עם סוכנות הרכב אשר מורידה את כאב הראש הכרוך במכירת רכב ישן, כשאפשרות זו מספקת הנאה מרכב חדש דרך הסוכנות בתמורה לישן. גם כאן ישנם הסדרי מימון אשר מחזקים את הקשר בין הקונה לסוכנות בטווח הרחוק לרכישות עתידיות.

האופציות הללו לרכישת רכב יוצרות שקט נפשי אצל הקונה שלצערנו שוק הרכב מאוד יכול לפגוע באותו שקט בעקבות ההצפה שיש בו. בישראל לכול משפחה בממוצע יש לפחות שני רכבים וזה מה שגורם לכול השוק הזה להיות מוצף. סוכנות רכב סטנדרטית מספקת את האפשרויות שהוצגו ועוד מספר אפשרויות נוספות בהבטחה שהלקוח יקבל שירות טוב במחיר הוגן וללא כאבי ראש מיותרים. ברוב המקרים ישנה התחייבות מצד סוכנויות רכב של אחריות יצרן, אחריות ותעודות של בדיקות וטיפולים שנתיים שעבר הרכב ועוד. אותה שקיפות מביאה לפופולאריות של סוכנויות הרכב בשוק הרכבים בישראל. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב